Principiile ofertarii de success
Principiul 15 | In 99% din cazuri, preturile din oferta initiala nu se „pupa” cu cele din executie
Conform feedback-lui primit de noi de la peste 1.000 de companii de constructii, in 99% din cazuri, preturile puse initial in oferta, nu sunt cele cu care ei achizitioneaza materialele pentru lucrare.
Pentru cazurile in care nu se cer oferte de la furnizor inainte de ofertarea lucrarii, preturile din oferta initiala nu se vor reflecta nici in cele primite ulterior de la acestia. Dar acesta este un aspect ce merita abordat si separat, intrucat
„pusul preturilor din experienta” nu este deloc cel mai fericit sau recomandat mod de lucru
Mai multe despre aceasta vom aborda in urmatorul principiu.
Insa, revenind la subiect, o oferta poate trece prin urmatorii pasi:
1
Crearea sa si punerea preturilor din experienta
2
Refacerea ofertei, luand in calcul preturile de la furnizor
3
Actualizarea preturilor de la furnizor in functie de perioada actuala
(in cazul in care contractul cu beneficiarul nu s-a semnat inca);
*Preturile se pot schimba pentru anumite materiale si la o luna sau doua, chiar si in aceasta perioada, desi pentru foarte multe din acestea s-au stabilizat (cum este rigipsul, polistirenul, etc.);
4
Refacerea ofertei cu preturile de la achizitia materialelor, care sunt diferite de cele de la punctul 3
- Este foarte greu de gestionat si de organizat o astfel de dinamica, intrucat efectul ei este sa debalanseze controlul pe ceea ce inseamna zona de profitabilitate.
- Ai nevoie de un modul automat care sa poata sa compare oferta initialacu ofertele revizuite, linie cu linie, astfel incat pe tot parcursul acestor modificari sa ai control deplin si sa stii cum iti poti gestiona resursele pentru a obtine eficienta maxima.
- In plus, iti poti da seama foarte usor daca ce ai realizat in cadrul punctelor 1 si 2 este avantajos pentru companie sau ar trebui sa faci o schimbare.
eDevize.ro
dispune de un astfel de modul. Ce poti realiza automat prin acesta:
- actualizarea automata a preturilor de la furnizori;
- gestionarea profitabilitatii pe resurse in concordanta cu pretul de oferta;
- comparatia automata a ofertelor revizuite.
Care este modalitatea prin care ofertezi in acest moment?
Acceseaza o consultanta personalizata cu unul dintre specialistii eDevize.