PRINCIPIILE OFERTĂRII DE SUCCES
Principiul 46 | Cum digitalizezi rapid departamentul de ofertare?
Discut cu multe companii de construcții, de la cele de top din România, până la cele medii
Cu această ocazie, am observat câteva diferențe foarte importante între cele care au reușit să se digitalizeze rapid și cele care bat pasul pe loc. Și vreau să împărtășesc și cu voi aceste diferențe:
Bugetarea timpului necesar pentru creștere:
- a intelege ce este nevoie să digitalizezi prioritar la tine în departament
- a cerceta în piață produsele cele mai potrivite pentru tine și a le testa
Aducerea în companie (dacă nu îi aveți deja) a unor oameni axați pe obiective, deschiși la nou și la posibilitățile de îmbunătățire.
Alocarea unei persoane/ unui departament care să se ocupe de automatizările necesare departamentului ofertare/ companiei per total.
Cred că și un singur punct dacă este atins, trenul digitalizării nu va trece prin fața voastră, ci vă veți și îmbarca.